Dead LOL cat. . .

sometimes i get in those moods where i shouldn’t post…

I really do, well mostly...

07/12/2010: Ok. So the comments below are starting to get a little silly.
A few things you should think about before you abuse me anymore:
1. I did not harm this cat, nor would I deliberately harm any animal.
2. I did not take this photo.
3. I have never met or communicated with this cat.
4. Despite their negative effects on the local wildlife, for over half my life I have had cats living with me. Never have I resorted to an act of violence towards any one of these cats.
5. A quick walk around my site should suggest to you that I am vegan (well, I struggle, but I do as well as I can).
6. Tired of an inbox flooded with cute pictures, I resented LOL cats, in fact, I began to hate them. That is my opinion. You are entitled to yours.
7. Please, if you like LOL cats then start a website telling everyone how much this is the case. That is ok with me. I will not threaten you or post your DNS and contact details in your comments section because it will have nothing to do with me. The more noise out there the better.
8. If you do not like the content on this site then please do not feel you have to visit this site. We are in no need for your hits – we have no advertising here.
9. Getting so upset by an image (yes, a series of colours representing something) and some words (that collectively form an opinion) that your reaction is to first threaten me with physical harm and then to state that you feel I have done something wrong seems at best, illogical. But that is ok, I guess as long as you are happy and can get a good night’s sleep.
10. How many of you abusing me consume animals, I wonder? Use of any animal product or item tested on animals means you are in support of the torture and murdering of animals. I don’t care if it is a cat, a pig, a worm in my anus, its all the same.
11. Do you get this outraged walking past a car with the horrifically smashed up bodies of dead insects on the windshield? What about when you walk past a steak in a supermarket or butchers? We are surrounded by the horrific, we are surrounded by death. Social conditioning has made you blind to parts.
12. Death is a big, scary thing. It’s something you can not control. But don’t worry, we don’t judge you when your fear shows itself as anger.
13. Bumphlegm has no control over what your children view on the internet, but you, as their parent, should.
14. Oh and by the way, making death threats is also a criminal offence and I now have your IP addresses. Thank you, you narrow minded fucks.

–bUMpHLEGM.COM would like to thank you all for your continued support and for the help with the mathematics–


46 Responses to “Dead LOL cat. . .”

  1. Chris Says:

    Recently all doors in my hall were covered in lolcat pictures with our names on them. I’m replacing mine with this.

  2. adam Says:

    fuck u thats a gross pic fuck u thats horrible

  3. minnie Says:

    that is disgusting u r sick

  4. peter Says:

    wtf you are sick u cut FUCK U

  5. deb Says:

    im going to get you. and ill get a knife, ill slowly start cutting of your balls, make you eat them, after that ill start cutting into your dick, little pieces at a time, put them in the vriezer and stuff them in your ass. and then ill leave you bleeding to death

  6. Sweet Justice Says:

    Motherfucking douchebag piece of shit I hope some rapist put a knife up your ass and cut all your insides and rip your gut like a fish and stuff your mouth with your own intestines to make you eat your own shit!!! then left you in a gutter agonizing really slow and I hope that some inbred like you were, take some pictures of you dying to post them online with stupid captions to make you a celebrity and fulfill your ultimate desire to become the biggest attention whore ever!!!

    THAT POOR INNOCENT CAT WAS A MORE VALUABLE BEING FOR THIS WORLD THAN YOU ARE, YOU FUCKING SICK ASSHOLE!!!

  7. [REAPER] Says:

    LoL @ the touchy-feelyz….a pox on ye all !!! :D

  8. Capurrs Says:

    You are one sick son of a bitch and I hope you burn in Hell. I fell sorry for your mentally retarded ass. The world doesn’t need scum like you!

  9. Diane3667 Says:

    I have already reported this site and IP address to the FBI internet crimes and animal crimes so every dirty pussy on it will get what is coming.

  10. Diane3667 Says:

    a degenerate pathetic worthless cunt like this is getting what he wants. Attention. His mommy Whore that she is didnt tell him she loved him enough.

    he had his books knocked out of his hands and was never allowed to be hall monitor because he is a pathetic little dicked pussy who cant get a girl to lick his cock like any real man can but rather tortures animals. I just know the day will come when he will suffer an extreme amount of pain. I pray for his balls and inch dick to get gangrene and rot off his flesh and that he feels so much pain he begs for his life to be spared but merciful god wont help him. He will let him suffer slowly and die a horrific painful death.

    I wish this for him, his pg mother his father who should have never squirted him out. his mother shoul ave swallowed that night to avoid humanity from being plagued with his skewered views but for now….he has his computer, his little pathetic web page and defensless animals that he butchers. I however have the FBI and they have already been on this site. So karma. Turn around muther fucker. Its right behind you!

  11. Henryko Says:

    FUCK YOU !!!

    Motherfucking douchebag piece of shit I hope some rapist put a knife up your ass and cut all your insides and rip your gut like a fish and stuff your mouth with your own intestines to make you eat your own shit!!! then left you in a gutter agonizing really slow and I hope that some inbred like you were, take some pictures of you dying to post them online with stupid captions to make you a celebrity and fulfill your ultimate desire to become the biggest attention whore ever!!!

    THAT POOR INNOCENT CAT WAS A MORE VALUABLE BEING FOR THIS WORLD THAN YOU ARE, YOU FUCKING SICK ASSHOLE!!!

  12. Mon Says:

    you are worthless piece of meat!!!!!!!!! its only show which kind of pointless existance you are if you murdering poor animals BECAUSE YOU ARE BORED??????????????? people like you disgust me!!!!!!!!!!!

  13. Sammy Says:

    …what goes around, comes around…
    …was du jemanden zufügst, wird zu Dir zurück kommen…

  14. Carma Says:

    You are one sick bastard. You deserve an axe in your head so your skull is split and your eyes will come out and your non evil brain will run out. What kind of monster gave birth to you and raised you to be such a fucking scumbag? Do you come from a Christian country? Did you go to school? Well, waist of time and money. That innocent cat was worth much more than you, you motherfucker asshole. May you burn in Hell!

  15. NJ Says:

    Come here to the UK and if you are here you best pray I dont find you..ill knife u to death slowly u sick parasite

  16. patty jamison Says:

    YOU sick ass punk.. evil evil.. this looks to me like a real cat that they shoved toy eyes into. does anyone know? this is awful so awful.. I’d like to go after whomever did this..

  17. Cecil Says:

    REAL MEN PROTECTS ANIMALS, KIDS AND WOMEN!!
    But you are not a man, you hide under your mother´s skirt cause your so scared of cats, that´s why you hate them, you´re such a chicken. You are so ugly that no one gives you attention. You are mentaly sick, only loosers like you kill animals!

  18. Ranger Says:

    Did you kill this cat ? Oh I’d really enjoy to stay in a room with you one day.. Just me and you!

  19. Lesa Says:

    you shouldn’t even breath air, pure scum and believe me you will get yours!

  20. Linda Says:

    Why would you want to blatantly display your lack of class? I feel so sorry for you and wonder why you never got proper parenting. It’s obvious you have no idea what the word RESPECT means. How pathetic.

  21. Los Lideres Says:

    grosss..u crazy or sumthin?

  22. polina Says:

    U FUCKING SICK BRAIN..I HOPE U LL BURN IN HELL!
    SICK BASTARD!!!
    U DONT DESERVE THE AIR U ARE BREEDING!
    U NEED TO DIE SLOW AND VERY PAINFULL!!!!!!!!!!!

  23. KATE Says:

    WELL, WHERE DID I START? HOW ABOUT I START WITH CALLING YOU EVERYTHING UNDER THE SUN, YOU SICK PATHETIC POOR EXCUSE OF A HUMAN BEING, YOU SADISTIC SCUM BAG YOU EQUAL LESS IN SOCIETY THEN THE SHIT THIS CAT TOOK BEFORE YOU INHUMANELY MURDERED IT, YOU ARE BELOW THE BACTERIA IN THIS CAT POO, YOU ARE A VILE CREEP WITH NO POINT OF LIVING, YOU ARE A WASTE OF SPACE AND AN OXYGEN THEIF YOU ARE NO MORE THEN A FUCKING LOSER YOU DEADBEAT DEGENERATE PEICE OF SHIT. THIS CATS LIFE WAS FAR MORE VALUABLE THEN YOURS AND YOU DESERVE THE SAME AND MORE IN PUNIHSMENT, COME TO AUSTRALIA WE’LL SHOW YOU HOW WE FIX TURDS LIKE YOU DOWN UNDER, ILL MAKE THE LAST FEW HOURS OF YOUR LIFE A LIVING FUKIN NIGHTMARE, ILL DO UNTHINKABLE THINGS TO YOU AND MAKE YOU SUFFER IN AGONY FOR DAYS BEFORE ENDING YOUR LIFE IN THE MOST VILE WAY! ANIMAL ABUSERS ARE LOSERS AND MATE, YOUR JUST ANOTHER ONE OF EM. DO YOU NOT KNOW OF KARMA? DO YOU NOT KNOW BETWEEN RIGHT AND WRONG? DO YOU NOT KNOW THE DIFFERENCE BETWEEN EVIL AND FUCKING NORMAL? DO YOU HAVE A BRAIN? DO YOU HAVE A HEART? YOU ARE NOTHING BUT A PEICE OF FUCKING SHIT YOU SAD SAD LONELY PERSON. YOU WILL GET YOURS, AND YOU WILL GET IT GOOD MATE. CANT WAIT TILL YOUR BEATEN DISASEMBLED BODY IS THROWN ALL OVER THE INTERNET FOR US TO CHUCKLE AT.

    DO YOURSELF AND SOCIETY A FAVOUR AND FUCKING JUMP OFF A BRIDGE OR NECK YOURSELF.

  24. stark Says:

    Hmmm. This post has reached it’s goal. It was pure provocation, the picture was probably found on the net and posted. I’m almost 100% that the cat wasn’t killed by the guy who posted this. Of course, there are idiotic, bloodthirsty morons who claim themselves to be animal right activist, and started salivating, threatening with death through the web which is a very convinient activity since the poster and the disgusting hate-mailers know that they will never meet, so they never have to actually kill him which they will probably be to chicken to be able to do.

  25. michela messineo Says:

    WHO DID SUCH A DISGUSTING THING DOES NOT DESERVE TO BE CALLED “MAN” or “WOMAN”……….
    HE IS A BEAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    AND SAYING THIS IT’S A REAL OFFENCE TO “BEASTS” or “ANIMALS”!!!!!!!!!!!!!!
    HE DESERVES THE SAME TREATMENT AS HE DID TO THIS POOR CAT!!!!!!!!!!!!

  26. lynda chabane Says:

    WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  27. olatz Says:

    ¡¡¡¡Pobrecillo!!!!Rezo por el y por el salvaje que lo ha hecho.

  28. OWENSNATOR5000 Says:

    hahahaha thats pretty funny. poor cat though

  29. ....... Says:

    Please tell me that this image is photoshopped..

  30. rhie Says:

    go hang yourself you fucking asshole. i hope you die a horribal and slow death. my 16 year old daughter found this page and now wont eat or go to sleep as she is too affraid.
    you mother fucking bastard, you sick disgusting prick. youll get whats comming to you one day.

  31. imacatperson Says:

    wow i agree with all of you..is this real??? thats sick and disgusting! dear lord this is disturbing and cruel!! youre a sick person.

  32. Lol Cat Lover Says:

    What the hell man? Fuck you! You tell us not to post our damn opinions on here about how we like lol cats, so why the fuck are you putting all this shit up here. I hope karma gets you and tortures you til you die, then i hope you burn in the fiery pits of hell for all of eternity you sick bastard. Go hang yourself and do everyone a favor.

  33. joe Says:

    Now thats nasty why kill a lovin animal AND why POP THE FUCKING EYES OUT

  34. Sebastian Says:

    Well, ya know, it’s unfortunate that something so horrific happened to this cat. But then, hey, all living creatures die, and Fluffy here (or whatever its name was) could have simply disappeared into oblivion. Instead, this poor kitty has lived on in the Eternity that is the Internet, as a martyr shouting out against the humiliation of countless other felines who are and were photographed with the purpose of being ridiculed.

    Down with LOL-CATZ!

    And thank you to Bumphlegm for letting this very very very dead creature live on.
    Sebby

  35. me Says:

    this is sick and disgusting. what kind of person makes this kind of thing into a joke? i dont care if you did it or not, you are just as bad for even considering this to be funny

  36. Cat lover( I Have 4 :D ) Says:

    I FUCKING HATE YOU.. GO TO HELL… IF I EVER SEE YOU ILL SNAP YOUR FUCKING NECK AND I WONT CARE IF I GO TO JAIL OR PRISON! SUCK MY FUCKING COCK… GO KILL UR SELF AND SEE WHERE THAT GETS YOU…. FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  37. soemone Says:

    omg why do u put this on theh internet jeez u are so bad!!!

  38. DarkVim Says:

    WTF?!!?!?! MOTHER FUCKING, HOMELESS ASSYRIAN COCK SUCKER, GO FUCK HORSES!!!!!!!!! I COULDNT UNDERSTAND WHAT YOU SAID WITH ALL THE QUEEFING YOU FUCKING PUSSY ASS BITCH! YOU MOTHERFUCKING PIECE OF SHITTY FILTHY SHIT, GO EAT SOME PIGS SHIT YOU SHIT!!!!!!!!!!! FUCKING BRs!!!!!!!!!!!!11 IU HATE THE NMOTHER FUCKERSA!!! I HATE THE FUCKING AMERICAN CONTINENT
    THEY SHUD FUCKING GO FUCK THEMSELF AND FUCKING CUT THER WRISTS AND SHIT IN THER MOTHERS MOUTH AND FUCKING RIP OFF THER ARMS AND LEGS AND SHOVE THEM UP THER FUCKING ASSES
    WHILE THEY FUCKING COMPLETELY ANNIHILATE THER CONTINENT OF PURE FUCKING RUBBISH SCUM SHIT NOOB FAGS WHO WASTE SO MUCH AND DONT DESERVE A SPLIT SECOND OF LIFE
    THEY SHUD FUCKING DROP A NUKE ON THER ASS AND SHIT ALL OVER IT BCOZ THEYR SO FUCKING FAT AND USELESS.. STUPID FUCKING FAT UGLY RETARDED BRS AND AMERICANS CAN GO DIE FOR A NEVER ENDING AMOUNT OF TIMES B4 I EVER FUCKING GIVE A SHIT!!
    AND I WILL SHIT ON FUCKING AMERICAN CONTINENT FUCK FACES AND LAUGH WHILE THEY FUCKING DIE CONSTANTLY OVER AND OVER AND AGAIN AND GET REBORN BUT INSTANTLY SUFFER FOREVER DURING THE NOT EVEN SPLIT SECOND OF LIFE WHICH THEY DESERVE
    FUCKING USELESS AMERICAN AND BR CUNTS!!!! THEY SHUD GO KILL THER MOTHERS AND SUCK ON THER DADS SMALL PENIS UNTIL ALL THE BLOOD IS IN HTER PENIS AND THEY DIE COZ NO BLOOD GOING TO THER SMALL BRAIN.. HAHAHA FUCKERS!!!!!

  39. Stephen Gutterman Says:

    Hmm is anyone else encountering problems with the images on this blog loading? I’m trying to figure out if its a problem on my end or if it’s the blog. Any suggestions would be greatly appreciated.

  40. bumphlegm Says:

    Hi Stephen
    We had some trouble a while ago with caching however that should be sorted out now.
    Coincidently, as of Monday just past we have begun the process of hunting out and preparing to roll over to better servers due to overall sluggish speeds – I had not realised it was that noticable on the user side..
    Valentine’s Day is our planned go day – because it made me smile for some reason..
    Thanks
    team phlegm

  41. Livia Resper Says:

    Exercise believe totally the opposite of the.

  42. Burt Fisher Says:

    That was photoshopped. I can tell by the pixels.

  43. Blu Monkey Says:

    Oh my god it cracks me up how people get so heated. Seriously cats are cool, but you think the owner of this site did this??? Nah he didn’t so seriously some people here have some issues if they love animals that much. People are such cocksuckers and bitter ugly people that nobody likes them and they turn to animals whom doesn’t know a stupid retard from a gorgeous genius like myself. So they start screaming and crying like a bunch of lonely unicorns that had their horns cut off, ground into powder, and then used as a chemical to help human’s reproductive glands swell and make sounds of pianos when placed into the other sex. Why can’t they just laugh, say that’s gross and continue jerking off to pictures of cats doing human like interactions. Even I must say I have many of these pictures like Disco Cats which makes me lol, but I don’t Fap to it.. Jesus where is your God now, stop jerking off to the kittens, work out, explore, love, learn, just stop being a hornless unicorn, cause a hornless unicorn is just a horse and horses are semi cool, but still not as cool as unicorns if they ruled the fields stabbing each other in the great Unicorn Wars of doom. (The dark blue ones would probably win).

  44. Blu Monkey Says:

    By the way… DarkVim what are you talking about??? Randomness or does this somehow go with this topic???

  45. Pubes Says:

    All the hate comments are fucking hilarious. I haven’t laughed like this in a long time. Nobody can take a joke

  46. sigh Says:

    i lol’d at the comments, so much anger……

Leave a Reply